Compleet overzicht van e-learningmodulse voor Sales en marketing. - e-learningshop.nl

Ga naar de inhoud
Accountmanagement verkoopprocessen

Als accountmanager ben je zelf verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van klantrelaties. Door strategisch accountmanagement zorg je voor een beter resultaat en meer sales.
 Afsluiten en de Relatiefase

Ben je als ondernemer soms teveel zelf aan het woord en lukt het je lang niet altijd om gericht tot actie te komen? Wil je het maximale uit een verkoopgesprek halen, zodat dit bijdraagt aan je totale omzet?
Communicatie & Verkooporganisatie

De verkoper is een onderdeel van de verkooporganisatie. Om alle klanten goed te kunnen bewerken zal het bedrijf zich moeten bezinnen op de verkooporganisatie.
Communiceren via de telefoon
Wil je op een doeltreffende manier telefonisch contact leggen met jouw (potentiële) klanten? En op een oprechte manier nieuwe klanten werven?
Wanneer de telefoon voor jou dé manier is om klantrelaties op te bouwen en zaken te doen, dan is deze training zeker interessant voor jou!

Beursverkoop

Beurzen zijn de aangewezen plaats voor een ontmoeting met prospects en andere relaties. Tijdens de online training Beursverkoop leer je hoe je de hoge kosten van een beursdeelname meer dan terug kunt verdienen.
En je leert...
Klantwerving & Behoud verkoopprocessen

Een klant heeft geen behoefte aan een verkoper! Een klant wil een serieuze gesprekspartner die hem of haar helpt met een probleem of uitdaging. Dit vraagt om een goede afstemming!
Markt & Marketingmix

Soms heb je het gevoel dat het door je bedrijf gevoerde marketingbeleid ‘scherper’ zou kunnen. Je ziet bijvoorbeeld dat de concurrentie een aantal zaken slimmer aanpakt. Of dat bepaalde ontwikkelingen sneller gaan dan verwacht (bijvoorbeeld op online gebied), waardoor klanten weglopen.
Effectief onderhandelen

Onderhandelen wordt gezien als een specifieke kwaliteit. Succesvol onderhandelen hangt vooral samen met de mate waarin je creatief en met zelfvertrouwen omgaat met de belangen van de ander en die van jezelf.
Opbouw verkoopgesprek
Een verkoopgesprek is een onderdeel van een heel verkoopproces. Vanaf het eerste websitebezoek tot en met het tekenen van het contract. In dit proces moet elk puzzelstukje naadloos passen. Jouw organisatie moet op het juiste moment de juiste bewegingen maken.
Overtuigen en bezwaren weerleggen

Ben je actief als verkoper, Accountmanager of in een andere functie met veel klantcontact en begeleid en adviseer je graag anderen? Dan merk je dat er soms weerstanden bij anderen ontstaan die lastig om te buigen zijn. Wil je beter in staat zijn hier effectief mee om te gaan en nog steviger in je eigen kracht te blijven staan in dergelijke situaties?
Presentatietechnieken

Ben je op zoek naar een ontspannen en overtuigende wijze van presenteren? Wil je tijdens je presentatie de boodschap goed overbrengen? Wil je de aandacht van jouw publiek vasthouden? Wil je leren omgaan met je spanning? Dan is deze training uitermate geschikt voor jou.
Prijsbeleid & Distributie

Veel managers en marketeers worstelen met het prijs- en distributiebeleid voor hun product of dienst.
Verkoop & Communicatie

Ze zit tegenover je met een kritische blik in haar ogen. Haar lichaam spreekt duidelijke taal: ‘Kom maar op!’ En dat terwijl het gesprek nog moet beginnen. Je slikt. Begint te praten. Maar waar stuur je naartoe?
Verkoop & Marketing

Het verschil tussen Marketing en Sales is eigenlijk erg makkelijk maar tegelijkertijd ook moeilijk aan te geven. Marketing houdt zich voornamelijk bezig met de markt. Verkoop richt zich voornamelijk op de directe verkoop aan klanten.
Verkoopplanning

“Ach, ik bel gewoon een paar klanten en er zit er vast wel een bij die wil bestellen!”
Zomaar een uitspraak van een verkoper die bol staat van het opportunisme en overtuigd is van zijn eigen dadendrang en overtuigingskracht.
Verkoopsystemen

Wat zijn de commerciële parameters die bepalen of jij succesvol bent in verkoop of net niet? Welke gesprekstechnieken en -structuren zijn doorslaggevend voor jouw successen? Wat moet je weten voordat je überhaupt aan de slag gaat? Hoe open je het gesprek? Hoe kom je achter het leidmotief? Hoe krijg je zwijgers aan het woord? Welke gespreksstructuren geven je houvast en leiden je door het verkoopgesprek?
Vraag & Luistertechniek

Het is opmerkelijk hoe gemakkelijk het is om langs elkaar heen te praten. Om na een overleg allebei heel ontspannen met een heel ander idee weg te lopen. De meest effectieve personen zijn dan ook continu bezig om door te dringen tot de kern van het gesprek. Waar gaat het nu echt om? Wat bedoelt hij of zij nu precies?
Planning & Onderzoek

Veel verkopers, Sales Managers en Account Managers schrijven een verkoopplan puur op gevoel en vanuit ervaring. Maar om een goede planning op te zetten, kan een theoretische onderbouwing niet ontbreken.
e-learningshop.nl
SINTENO
Ketelweg 53
3356 LD  Papendrecht
www.sinteno.nl
info@sinteno.nl
+31 73 82 00 322
KvK: 70122016
IBAN: NL39 INGB 0007 9777 62

Terug naar de inhoud